Do you like the tiramisu? Coffee, mascarpone and amaretto confer on this consisted dessert a taste so mysterious. Fred loves Gina. Gina leaves. Professional reason. Fred meets Lola. A secret not to be revealed. From this moment, the layers of tiramisu are going to become entangled.