Winter in the strange and icy Verdun region. Jonas and Antoine, thirty years old, set up their caravan in the middle of some woods in an area where World War One battles took place. Guided by an elderly lady's little cakes, a box of early photographs, and a bottle of hooch, they will both experience a secret journey of initiation.