What would happen if a 150 ton meteorite landed on you? This is unfortunately what has just happened to Henri. Even so, he's still there. Well, not exactly entirely there, just a few inches further away, precisely 35.83 inches out of sync with the rest of the world. If he wants to open a door, sit down, or pick up the phone, he must do so, performing the action 35.83 inches further away.