Maltazard has managed to haul himself up among humans. His aim is clear: to form an army of giant henchmen to impose his rule over the universe.
Only Arthur seems capable of fending him off... on the condition of managing to get back to his bedroom and of regaining his usual size. Blocked in a Minimoy state, he can obviously count on Selenia and Betameche to help him. They're not the only ones at his side; Darkos, Maltazard's own son, is ready to join them as it seems he wants to change sides.
On foot, bike, car, or on Harley Davidsons, the little troop is ready to do anything to fight the final battle against Maltazard. Light the fire!