It is Joe's story, a poor little boy a bit simple-minded and dreamy. To become integrated, he works as cigar lighter in a luxurious club and does his work as good as he can. In the bar, he drinks a coffee and tries to pick up the barmaid. A group of men enter the room. He is going to crack.