Paris, 18th district. Popular district. Wandering in the Goutte d'Or area. It is winter. Childrens: two boys and a girl, a team. Their common point: the love of football. Their meeting place: a ground in the middle of buildings for a meeting with the more sturdy and the elders. Glancing documentary, with the performance of Brazilian Bonito Joga in the grey streets of Paris. When football becomes a tale, when the stars of the round ball play on earth.