Under the title of Changing Views, this portrait is a personal account of professional life. Presented as a narrative, it throws light on the invisible, highlighting the harmful influence of dysfunctional preconceptions of others on our work relationships. Like a photographed moment, it offers an interpretation and a diagnosis of a case of discrimination in the workplace.