Every day, Pedro Costa takes a bus to a Lisbon neighborhood called Fontainhas. Day after day, he films the inhabitants of this shantytown. All Blossoms Again is a film at the edges of Costa’s main body of work. We follow this filmmaker on the shoot of his new film Colossal Youth, and witness the indissoluble, peculiar bond that takes shape little by little and which connects his work with his own life. For it is by approaching the daily life of the man that we can understand the filmmaker.