Jean Campagnol, alias Johnny Star (his stage name), a failed actor, once again finds himself in an embarrassing situation. Without work or money, he must again hit the road. Where can he hide his woes, if not on the other side of the world? On the way, he finds a lovely village, hidden between a stable and a pile of dung, the ideal place to disappear from sight.
Johnny Star here meets François Lecoq and Gros William, along with all the farm animals. Despite their differences, the three companions must join forces to save the little lamb from Master Wolf's dinner menu!