King Size takes a look, with humor and song, at the main stages and questions raised by a threesome relationship. Vincent and Nicolas have been together for ten years, their homosexuality completely integrated into the fabric of their family and social lives. From one day to the next, they face prejudice once again when they encounter Gabriel and decide to welcome a third person into their life as two.