A twenty-year old woman speaks about a man she can't do without. She asks him to stay a little while longer, just for a bit. And yet, deep in her heart, she asks him to go. Because she must grow up. Alone. She must find her own path. This is the problem posed by the first scene. We discover a much older man. He's black. There is a twenty-year age difference between the two characters. The film tells of this emotion that sometimes tears one apart. It's the story of a choice, the choice a very young woman must make.