Two independent television programmes about photography: Sans titre (72 min) and I (13 min); Prague Printemps 1990 (26 min) and L’image indélébile (55 min).
Three renowned photographers, Francesca Woodman, Jan Saudek, and Joel-Peter Witkin, examine our greatest fears – exclusion, deformity, death – through their work on the representation of the human body. Artistic adventure at the limit of the possible, by its radical nature, becomes the advocate for difference, understanding the sacred and the quest for the sublime.