At Small Castle, asylum seekers from around the world keep themselves busy while waiting to know if their demand will be accepted. But the name of the place invites to a tale, with its acrid humor, little by little, the castle becomes populated by a princess who spits snakes, a generous king, ghosts haunting corridors.