“It’s meditation on the images that inhabit me or where I’d like to take exile. It’s a meditation on the meaning to give to the word “real” and a meditation on love lost… images and words. It’s a meditation on grief, on the death of people close to me and the way to makes images of the noise of things and the world. It’s a meditation on the material of images, on what embodies them or makes them immaterial. It’s a meditation on what sometimes makes images silent. It’s a meditation on the desire to touch. It’s a meditation on the desire to destroy.”