The film couldn’t be closer to life: it focuses on the spiritual death of a prostitute. The ultimate of social decline ends in the irreparable justice of an irreversible procedure: the destruction of a body.
For me it’s a commitment, an attempt to make amends: to deal with my inability to react when confronted by intolerable situations.