At the Threads Fashion Shop, the only things that count are the arrival of the new collection and client satisfaction. In the middle of the hectic sales season, a shop window mannequin observes the bustling clients. She strives to become human like the other women. She quickly realizes that the difference between herself and others is a heavy garment to wear, because it’s all a matter of clothes.