It's the story of Eric, who loves Anne, but who gets together again with Marie, his ex, and who starts dreaming of a second chance. It's the story of Elsa who, after promising herself from now on to only get involved with her Ideal Man, encounters Jerome and starts thinking he's that special person. It's the story of Vincent and Marianne, who have nothing in common and yet everything to get along just fine. It's the story of dreams, encounters, break-ups, and reconciliations. In short, a wonderful love story that you only find in the movies.