Haiti, a black island, alone and abandoned to its poverty and misery. Madame, a white woman, lives in her colonial fantasies where she teaches and feeds the damned masses of the world. A hypnotic and visceral cinematographic experience which takes us to the heart of the deepest spiritural and material suffering of the first black republic.