Morning/Evening/Morning opens a window onto the private world of a young, working-class couple. Their routine makes them aware of the absence of the other. The film is a meditation on daily life and the desire to share. It's a slice of life, a fragment of a large circle containing the grains of love, desire and violence planted in ordinary existence.