Within the frame of a long, single-shot scene, scattered bits and pieces of human activity (mini, juxtaposed screenplays) progressively fill up the space of a garden. Characters busy themselves with insignificant everyday things that already have a theatrical or choreographic aspect. The thread of an off-screen voice responds to the flow of these disjointed fragments. This story could be about a woman who doesn’t know where she is or where she’s going, who doesn’t know what she’s doing in this garden, and is not capable of considering, at any moment, that her presence here is a problem, a problem that is truly difficult to resolve.