Martin Papierman, twenty five years, locked into the peace of mind of his teenager's room, counts enthusiastically his CD, his DVD and his books which hide the walls from the ground to the ceiling. In the nearby room, his parents look for a little of respite before diving again into some more work. Martin is well far from this preoccupation. His absence of human relations, Martin compensates for it with an emotional and sensual relationship with the objects that he has always accumulated. Until the day when the procedure is going to jam.