Salad Days takes place in Brussels in 2013, the time of a day in the kitchen of a restaurant. Three religions and four nationalities are gathered here. The boss can no pay his suppliers nor his employees, not even the gas. It is hot, the tension rises in the kitchen where people are tired. The economic crisis crystallizes in a space of 15 m2.