Aman fills out forms behind his desk, a woman repairs a lamp, a street musician plays guitar and a police officer prepares for work. Meanwhile, life goes on outside. But is there really a life outside? Or are we all inside? An experiment in visual storytelling, evoking the struggle to comprehend the larger world, while being trapped like a cog in a machine.