A father is counting on his daughter's success in a dangerous jumping contest with a view to pocketing the prize money. His daughter, in order not to disappoint him, intensifies her training. Exhausted, she falls and injures her head. Victory appears to be in jeopardy until she finds the solution that will transform her.