Céline’s parents leave for a few days. The ten-year-old girl remains behind with her two brothers, watched over by Rosalie. During her parents’ absence, an unusual number of meetings take place between Céline and Valentin, a young, unstable boy given to violent spells who lives in the same village. Their games and vastly different backgrounds create a mixture of mutual curiosity and fear between them.