Beirut, or any city at war with itself. Here, no conflict is ever resolved, no wall is repaired. Detonations have a better echo in a city riddled with holes. One can choose between the army and religion, or, instead, between religion and the army. A dose of heroin costs five dollars. I visit a few of my acquaintances and send back some postcards.