A group of seven boys and young men aged between 12 and 23 wait for the last train on a station platform. One of them, Sacha, gazes at the sky and wonders about the planets’ movements in the universe. Alex, the youngest of the group, organizes a demonstration on a human scale: each of the boys represents a planet that Alex positions to resemble the solar system’s rotation around the sun. After a few squabbles, an awkward and hypnotic choreography unfolds on the platform. The workings of this life-size machine are finally interrupted by the train’s arrival.