His mother says: "It's impossible." However, he doesn't believe her. Bruno, an eighteen year old man with Down's Syndrome, wants to find his father who has recently died. He sets out on the traces of this absence. To progress, find again the place of he who has disappeared, to try to understand. "Piss straight ahead," he tells himself.