When a young man with a romantic spirit meets a mysterious young woman with a strange power and when this one discovers he has the bases of the same power, to the great displeasure his fiancée, he only has one thing on his mind: pass the tests that she imposed upon him and which will be the proof that he is, too, an elected representative.