A housing project. In a stairwell, Bruno flirts with Farid's girlfriend. At the Gare de Lyon railway station in Paris, Farid's cousin arrives from Morocco. Everything in Paris is better than the countryside, he thinks. But in a few days, Farid takes revenge on Bruno, steals a car, and gets ready to sell it, without the necessary documents. Inevitably, the sale goes awol. Farid is beaten to death in front of his cousin, who loses some of his innocence.