A sheet of crumpled paper is tossed into a labyrinthine city made up of typography. The ball tries to make its way through this universe full of shifting paper that moves about like a compact crowd. Hands indicate directions, or block the ball’s way, forcing it to stick to the right path. But the ball’s unique, ragged appearance hides a secret: its individuality.