A young army officer is responsible for protecting a cargo in a hangar that a criminal gang has got its eyes on. In the middle of the hell that explodes around them, the two sides face off in a merciless duel. To cope with this horror without cracking up, the young man takes refuge in his dreams, searching for a better world.