Dimitri has never recovered from a traumatic experience suffered when he was a child and believes he’s the canary that he’d loved back then. Being an artist able to fly allows him the freedom to develop in a world he’s created for himself – up until the day that a vengeful and pedantic adult, in the shape of Mr Felix, turns up on the scene. He was formerly a cat.