In 1969, Ralph Arlyck filmed the 4-year-old son of two "beautiful people", as the boy was exploring San Francisco barefoot. The search for Sean and his parents, as well as a backwards glimpse of his own life, lead the filmmaker to question freedom, feelings and the future of utopias.