I wanted to escape the gloom of the city by giving it a song, the motif of which would be the figurines under the frame of a shelter, the refrain, the passing of buses, and the theme, a story of heat, traffic, and transmission of heat. From our warm blood, from the streets, to the sun, this is how someone would never speak alone.