A man and woman, both seventy-five years old and looking for a companion with whom they can go to a demonstration, meet each other through the personal columns. The man is used to street marches; the woman has never joined a protest march. But the demonstration quickly becomes a demonstration of their desires. In a hotel room, they make a new world.