“Ultranova” follows Dimitri, a 25-year-old man who, with two colleagues, sells houses ready for immediate occupation. Contemplative and at a loss in a warped environment, he’s bored out of his mind. The rumors that he concocts about his strange past intrigue Jeanne and encourage Cathy to meet him. “Ultranova” throws the spotlight on a small group of amusing, off-beat characters – an endangered species. Only an electroshock can rekindle the faint flame that slumbers deep within their souls.