A young woman is questioned by the police and the judges, suspected of being a modern witch. The girl who shared her apartment has been found dead, and a pair of scisors impaled through her heart, as she lay attached to the bedposts. Apparently, the girl does have powers, to make all people around her fall prey to her spell, glissing progressively into desire, lust, and the unknown.