George is a good salesman, a good father, a gentle husband, a faithful friend, a good handyman. But that very night, George makes a terrible mistake. On a freeway, he looses his temper and,in a fit of rage, kills a man. Frightened by his own violence, he is now stuck with his victim’s girlfriend,unable to finish her off or to let her go.