When Piero makes croissants, Gil composes on his cello. Between neighbours, when one of them lost the key, it is normal to grant him hospitality. Piero is deaf-and-dumb and Gil is not talkative, but after the misunderstandings and the disagreements, when harmony knocks on the door, there is only one way of playing. It is to just have the key.