Moving and changing from one space to another, solitary beings use their bodies to explore and question their surroundings and the complex ties that connect them to each other. Set at a slow pace, at a time when man and animal are one and the same, their bodies discover each other and define a language that develops with their experiences and encounters. Nature, or natures, are gradually mastered.