Patrick is a waiter in a sleazy nightclub in Brest. He systematically smokes a cigarette on the bridge that he has to cross to get to work. Helene also works in the same neighborhood, but doesn't keep the same hours. They cross paths on the bridge, each day, morning and night, until they finally come face to face.