Geraldine is an actress but everybody could care less. She therefore decides to make a film in which she plays herself with the aim of attracting some attention. Interviews, auditions and stories about her life follow one after the other in which the actress plays a lousy actress who remains fervently optimistic despite the general indifference she inspires.