Once upon a time there was a couple who loved each other dearly. They'd been wanting to have a baby for a long time, without any luck. They'd seen doctors, responded to stupid questions, done barbaric tests, all without any conclusive result or rational explanation. The baby wasn't happening, and that's all there was to it.