It seemed impossible, and yet it's going to take place. A television crew will be there to record the event: Alexandre Goübrick, the son of the mythical filmmaker Roman Goübrick, has decided twenty-five years after his father's mysterious disappearance, to complete the famous director's last masterpiece. Hence, Alexandre goes in search of this father's former crew and tries desperately to find a missing moment from the film: the last shot.