Gouille and Gar are two gargoyles on Notre Dame cathedral. Embedded in the cathedral’s northern wing for 756 years, they now form an old couple, and share a complicity and antagonism typical of such an elderly pair. Sometimes friends, sometimes enemies, their interaction livens up the place.