In a messy office, a little overexcited firecracker mistreats and abuses a pair of scissors and a box of matches. Finding Schpack's excitement intolerable, Cuty the scissors and Matchbox decide to join forces to get rid of this unbearable annoyance. But they don't know that Schpack has another trick to play.