The coast of La Manche, at high tide, a summer morning. When the sea withdraws, letting appear the vast area of oysterbeds, the tractors arrive, invade the beach, cross the park, drive the oyster farmers to their work, crossing fishermen or walkers. We follow the tracks of tractors until, at nightfall, the sea akes back its place.