The improbable ascent of three souls adrift. They like life but life does not like them. Their journey, without words, tells their hopes, their fears and the perpetual will to resist the inequitable agony of their fates.
Soleils Divers received the prize SCMF for the best theme music in 2004 in Avignon-New York Film Festival and it was also selected in Rome.