Vincent, a young man from Paris, arrives at the small Spanish village of Caldeya. where his has been loaned a home by his friend, Reginald. He meets Pascal Regnier, a novelist engaged in pursuits of drinking and love affairs, who spends his summers in Caldeya with his son, Daniel. Regnier introduces Vincent to Jenny, local nightclub owner, who has already received a wire from Reginald asking her to look after his friend.